سن فکری...


هر چی بخوای هس


تو لینک زیر میتونین بفهمین که فکرتون چند سالشه

چیز باحالیه حتما برید

من فکرم 34 سالشهههه

www.senosal.com/result.html



نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت10:06---26 شهريور 1393
واییی جونمی جونننننننننن بازم تست کردم سن فکرم شده 37 چقد بزرگ شدم من خخخخ

امیتیس خانوم تو اگه 37 سال سن فکریت باشه من میرم خودمو میکشم خخخخخ
پاسخ:نه عاقا قبول نیس همون بار اول قبوله خخخ


بچه بد
ساعت20:54---19 شهريور 1393
مـال من 37
از همــتون بزرگترم
پاسخ:خخخ بابا دمت گرم امتیس


کیوان
ساعت14:00---17 مرداد 1393
ممنونم مث همیشه عالی بود لامصب من تو این ورد از تو کوچیکترم سن فکری من 31 هست ولی چیزی نیس ک همش 3 ساله خخخ بازم مرسی
پاسخ:خواهش داداشم آخی دو ماه سنی بزگتری ولییییییی .......................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ یک شنبه 12 مرداد 1393 / 18:49 / Κσ§ΑΓ /